Sunday, February 19, 2012

Solat Hajat Untuk Ayahanda Al-Akh Ahmad Zulkhairi



Tabahnya seorang anak, walaupun dalam kesedihan mampu lagi untuk tersenyum

Doa Senjata Mukmin

Solat Hajat Untuk Ayahanda Al-Akh Ahmad Zulkhairi

Ijazah Syariah Tahun 1


Bismillahirahmanirahim….

Assalamualaikum W.B.T

Alhamdulilah baru sebentar tadi barisan pimpinan PMKIAS 2012/2013, mantan-mantan pimpinan bersama Mahasiswa KIAS melakukan solat hajat selepas sahaja menunaikan solat Isyak secara berjemaah di Masjid Kg. Laut. Mahasiswa Al-Akh Ahmad Zulkahiri yang merupakan Mahasiswa Ijazah Al-Syariah telah meminta supaya sahabat-sahabat serta pimpinan PMKIAS turun untuk menunaikan solat hajat di MKL sesudah sahaja solat fardhu Isyak. Alhamdulilah, Solat Hajat tadi telah dipimpin oleh Al-Akh Mohd Hafidz Zawawi yang merupakan Naib Presiden PMKIAS 2012/2013.

Daripada kami pimpinan PMKIAS mendoakan agar ayahanda beliau cepat sembuh dan di beri keringan dalam menempuh penyakit yang di alami oleh ayahanda beliau. Semoga Al-Akh Ahmad Zulkhiri banyak kan bersabar dan banyak berdoa. Sesungguhnya bertuah lah siapa yang di berikan ujian kepada mereka.

Seterusnya syukran jazilan kepada barisan pimpinan, mantan-mantan pimpinan atas kerjasama yang diberikan. Semoga selepas ini Barisan Pimpinan harus peka dan sensitive dengan permasalahan Mahasiswa di KIAS kerana kita sebagai pimpinan PMKIAS yang baru ini mewakili suara Mahasiswa/wi KIAS serta bertanggungjawab menjaga kebajikan mahasiswa KIAS dari pelbagai segi.

Kepada seluruh Mahasiswa, Syukran kerana sudi memeriahkan MKL dan sudi mendoakan kesejahteraan ayahanda Al-Akh Ahmad Zulkhairi. Bagi mana yang tidak berkesempatan menunaikan solat hajat di MKL tadi, mohon supaya sama-sama kita solat hajat untuk sahabat kita supaya ayahandanya di berikan kesembuhan oleh Allah S.W.T.

Akhir sekali segala jasa baik antum dan antunna sekalian serta keprihatinan antum kami ucapkan jazakallah khairan kathira…Mudah-mudahan segala jasa baik antum mendapat nilaian di sisi Allah S.W.T.

Berikut ialah sepanjang suasana Solat Hajat Di MKL



Syukran Jazilan Kepada Semuanya....

No comments:

Post a Comment

.:PMKIAS:.

.:PMKIAS:.